Jetzt geht mir das Lied "The Candyman came" nicht mehr aus dem KopfBei Big Daddy musste ich auch immer erst an das Lied denken,ihr wisst schon:"Daddy , Daddy coool"
aber habe mich daran gewöhnt und so wird es auch bei Handyman sein.
Eben, zumal man aus Handyman immernoch Candyman machen kann - oder andersrum. Dann kann man auch wieder singen.
"He's a one stop shop, makes my panties drop
He's a sweet talkin' sugar coated handyman
A sweet talkin' sugar coated handyman, ooh, yeah" lalala. Dreckslied x)
Zitat
GI And Irrational Unveil BioShock Infinite Cover And Gameplay Demo At PAX
Want to see BioShock Infinite in action? Come to Game Informer's PAX panel discussion this weekend. The panel will shed some light on our process of selecting and crafting magazine covers, and also mark first time that Irrational's next game is shown to the gaming public. During our presentation, the lucky few who manage to get in the doors get to watch the 10-minute demo.
We will also reveal the cover art for our upcoming issue, which will go a long way toward answering the questions many have had about the game. As always, expect our cover story to feature tons of in-depth details about the game's story and gameplay that you can't find anywhere else.
The gameplay demo will not appear online until a later date, but we will be posting our BioShock cover art on our site the day of the panel. For all the details regarding the event, here's the official statement from Irrational Games:
Irrational Games will present BioShock Infinite gameplay footage to the public for the first time during this Saturday's Game Informer panel at the Penny Arcade Expo.
A few weeks ago, a few members of the press were invited to join Irrational Games in New York for the unveiling of BioShock Infinite. During that closed-doors event, we unveiled a short trailer as well as nearly 10 minutes of gameplay footage, but only the trailer was released online.
We are pleased to announce that on Saturday, during our joint panel. with Game Informer at Penny Arcade Expo in Seattle, we will be screening that gameplay demonstration to the public for the first time. The session, "From Concept to Cover: The Game Informer Selection Process," will feature team members from Game Informer and Irrational discussing how video game magazine covers are chosen, with examples drawn from the upcoming October issue of the magazine.
We're looking forward to releasing the footage later this month for everyone to enjoy – and we'll keep you updated on when and where that will happen once those details are locked down – but PAX attendees who show up for the Game Informer panel will have the first opportunity to see the world of Columbia explored in real-time.
When: Saturday, 1:30 PM - 2:30 PM
Where: Unicorn Theatre
Who: Andy McNamara [Editor In Chief, Game Informer], Andy Reiner [Executive Editor, Game Informer], Leonie Manshanden [Director of Marketing, Irrational], Shawn Robertson [Lead Artist, Irrational]
der sieht ja ultra scheisse aus! Kindergarten gegen den Big Daddy, der sah wenigstens bedrohlich aus inkl seiner geilen geräuche. Die kennt man zwar vom Handyman nicht aber das aussehen ist zum schreien!
Für mich wird des neue BS jetzt schon immer uninteressanter!
Zitat
BioShock Infinite: Details zur neuen Stadt
Irrational Games hat ein Paar Details verraten, wie die Himmelsstadt Columbia die Wahrnehmung im kommenden Spiel “BioShock Infinite” verändern wird.
“Wir machen kein Open-World-Spiel - das würde unserem Unternehmen nicht entsprechen. Wir machen ein Story-getriebenes Spiel,” erklärte Irrationals Director of Development Tim Gerritsen. “Es geht mehr um Erkundung und das Gefühl von Offenheit. Alles was wir in den Levels einbauen dient dazu den Spielern neue Möglichkeiten durch die schwebenden Gebäude zu geben.”
Columbia mag wie Rapture zuvor ein Star des Spiels sein, aber aus ganz anderen Gründen. “Man konnte die Gebäude bereits sehen und diese Gebäude bewegen sich. Plötzlich und vollständig, das erschafft eine völlig neue Spielerfahrung, weil wenn ich ein Gebäude in der Entfernung sehe, wird es immer dort sein oder wird es sich bewegen? Das schafft völlig neue Möglichkeiten für uns als Spielemacher und für euch als Spieler.”
Über den Wolken wird die Stadt zudem von Sonnenschein überflutet, was eine andere Herangehensweise an den Spannungsaufbau erfordert. “Wir haben es immer noch mit stressigen, unheimlichen Situationen zu tun,” ergänzte Gerritsen. “Es ist eine viel größere Herausforderung unheimliche Situationen im Sonnenlicht zu erschaffen, aber wir haben neue Werkzeuge dafür entwickelt und Wege gefunden das zu bewerkstelligen.”
“Wir spielen außerdem mit euren Erwartungen. Dunkelheit wurde genutzt um beängstigende Situationen zu erschaffen und wir wollen herausfinden, wie wir sonst noch mit euren Emotionen spielen können.”
Zitat
Irrational Games has revealed the date which we’ll finally get to see the debut gameplay of BioShock Infinite. The press saw it back in August, and if you were lucky to get into the PAX Game Informer panel last weekend, you may have already got to see it, yourself. However, for the rest of us who weren’t at either of the two events, we’ll see the debut gameplay starting September 21.
On September 21, the gameplay will go live on Xbox LIVE. Then on September 22, sites like us will get the video to share with our readers.
If you have an Xbox 360, be sure to give the clip a download. We’ll do the same.
Thanks, Gamer Zines.
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