Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Hypertrooper« (14. September 2011, 18:15)
Zitat
Halo: Combat Evolved Anniversary may be just a couple months away, but Halo franchise development director Frank O'Connor is still keeping mum on some of the remake's Kinect functionality. He did let a few bits of info slip, however. "For example, you can switch to Classic or Anniversary mode using voice commands," he explained to me in a meeting at TGS 2011 this week. Wait, really? That's it?
"We actually have some more story content in the game that's gonna be supported by Kinect," he added. Unfortunately, either the folks at 343 Industries or its corporate benefactors at Microsoft Studios have deemed the rest of the information too early to mete out. "We've added a really interesting feature we're gonna talk about in October that uses Kinect to add some story to the game."
As interesting as the content may be, it may never make it to the final product -- apparently the October reveal is about more than a carefully timed marketing plan for the re-release of a decade old game. "We're still testing the features, so if it doesn't work, we're gonna change it." And with just under two months to go until launch, 343 had better get a move on.
Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Hypertrooper« (19. September 2011, 19:49)
Kurze Frage der Splitscreen Coop ist schon bestätigt? Weil bei Amazon steht das so dort "Erstmals können zwei Spieler die komplette Kampagne über Xbox LIVE im Co-op-Modus in Angriff nehmen". Aber mir wäre gerade bei Halo der Splitscreen enorm wichtig!
Zitat
Yes, Halo: Combat Evolved Anniversary is getting Kinect functionality -- but you knew that already. Despite a bit of news escaping Tokyo Game Show earlier this year about what the functionality entails, we were promised a fuller reveal "this October." And here we are: 343 Industries reps told Halo panel attendees tonight at NY Comic Con that the game will include a variety of new Kinect features, such as analyzing world items.
When in Anniversary mode (read: fancy new graphics mode), players can use Kinect voice commands to "Analyze" various enemies, which will then add said enemies into a readable in-game database ("The Library" -- no, not that Library). What's more, you can also shout "grenade!" and, well, Master Chief will totally throw a grenade. "Reload weapon!" does ... you get the idea. A video showcasing the additions was shown off and we'll have it up for you as soon as possible. It'll arrive in fuller form on Halo Waypoint this coming Monday.
Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Hypertrooper« (17. Oktober 2011, 15:10)
Hmm ich vermute das Game wird hinter den Erwartungen zurück bleiben. Es wird interessant zu sehen ob mit Halo 4 dem Franchise neue Energie eingeflöst werden kann.
Es wird Zeit für ein Makeover.
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Hypertrooper« (24. Oktober 2011, 22:48)
Bald ist es soweit, freue mich schon drauf endlich den Anfang von Halo kennzulernen.
Kann mir jemand sagen wielang die Kampange ungefähr dauert oder mit welchen anderen Halo Tiel sie von der Länge vergleichbar ist?
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Hypertrooper« (3. November 2011, 00:27)
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