Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »JR Ewingston« (3. November 2010, 22:10)
Also ich bin als Spieler angefangen. Ich meine ausserdem, dass dein Spieler nicht zu jung sein darf! Weil wer nimmt schon einen beispielsweisen 20 jährigen Spielertrainer? Falls du interesse hast den Erfolg in unter 10 minuten zu machen hab ich hier noch einen super guide den ich auch schon benutzt habe (funktioniert). Ich spiele nämlich lieber online als offline deswegen kam mir der guide sehr entgegen.
Zitat
Habe auche eine Frage und zwar der Modus "Spielertrainer" für den gibts ja den Erfolg werde vom Spieler zum Trainer oder Manager! Nur mein Problem ist ich fange jedes mal egal welchen Verein ich aussuche als Manager an. Aber so kann ich ja den Erfolg nicht freispielen oder? Übrings benutze ich immer meinen Pro liegt es villt. daran?
Unter Pro bearbeiten kannst du 5 Eigenschaften für deinen Pro auswählen und da müsste der "Power Header" drin sein. Falls du das schon wusstest und den "Power Header" nicht auswählen kannst kann ich dir leider nicht weiterhelfen.Weiß irgendjemand, was es haben kann, wenn ich mit meinen VP 30 der 50 Defensivleistungen erfüllt habe, diese Leistung auch im Fortschrittsbuch abgehakt ist, mein Pro aber trotzdem nicht die "Power Header"-Eigenschaft bekommen hat?
Unter Pro bearbeiten kannst du 5 Eigenschaften für deinen Pro auswählen und da müsste der "Power Header" drin sein. Falls du das schon wusstest und den "Power Header" nicht auswählen kannst kann ich dir leider nicht weiterhelfen.Weiß irgendjemand, was es haben kann, wenn ich mit meinen VP 30 der 50 Defensivleistungen erfüllt habe, diese Leistung auch im Fortschrittsbuch abgehakt ist, mein Pro aber trotzdem nicht die "Power Header"-Eigenschaft bekommen hat?
Zitat
* Gameplay: You’ll now find that the implementation of the offside rule in the game is more accurate, both in terms of when the infringement is called and in terms of player positions when it happens. Occasional strange player positioning at kick-off have also gone away, while shooting from weak volleys has been improved, too. Importantly, so-called ‘micro-pausing’ during gameplay will also be a thing of the past. Overall, your gameplay experience should now be even better.
* Career Mode: There are a lot of improvements you’ll notice here, which will all further boost the realism of the mode, but in summary: Your match fixtures during the season for cups and leagues, as well as the time of day they all happen, should now be much more realistic. We’ve also improved how accurately player ratings and growth are displayed, as well as making sure the players get the awards they deserve, when they deserve them. Using an odd exploit to secure a whopping $2 billion budget has now gone away, while the emails you receive as a manager will be more appropriate and players you’ve loaned out will now be easier to see and manage.
* Online Head-to-Head: Matchmaking will be enhanced, particularly in terms of initially connecting to an opponent, while we’ve removed a couple of exploits that people were using to gain an unfair advantage over their opponents. Also, players will now no longer be able to use Passing Power Assistance in ranked matches.
* Online Clubs: We’ve already made a lot of server-side improvements to the Clubs experience, particularly in terms of matchmaking, match results and progress in Cups. With the game update we’ll be making a range of improvements to stats and league-table presentation, too, as well as improving the camera motion when your player is a long way from the ball.
* Presentation: You’ll now find that cut-scenes are improved during substitutions, along with a range of more subtle improvements around of the game.
* Audio: Creation Centre teams will now benefit from crowd chants, while we’ve improved the custom chants area as well. We’ve also managed to enhance a few audio triggers during gameplay, meaning you’ll get an even better atmosphere as things happen during a match.
* Creation Centre: The general performance of the game when it involves teams and players created via the Creation Centre has been improved. Also, you’ll now find that the formations and attributes you set on the web will now transfer more accurately to the console.
* FIFA Store: We’ve made sure that Live Season will be available for multiple users on the same console. Some people who had switched from an inactive XBL account to a Gold Account were having problems seeing the content of the store – we’ve got that covered, too.
* Kits: Lincoln City and Montpellier fans, your teams’ kits should now be right on the money.
Told you it was a big patch. It'll be available from November 17th, so keep your eyes peeled for it. Or just shove the game disc in the tray... Yeah, that'll work.
passing power assistance wird abgeschaltet?
hmm hatte ich das überhaupt an?!? und was will EA dadurch bezwecken?
achso! ja das ist ja mal super!passing power assistance wird abgeschaltet?
hmm hatte ich das überhaupt an?!? und was will EA dadurch bezwecken?
ganz einfach, damit wird das Ping pong passing gestoppt/ extrem eingeschränkt. Dadurch konnten diese "noobs" locker um andere Leute herum passen, vorallem da viele ohne das gespielt haben und somit im Nachteil waren! Deswegen gab es viele Beschwerden und EA hat zugehört!
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