Warum kann ich den Noble 6 Helm von der GamesCom runterladen, aber nicht im Avatar Editor finden? Seltsam.
Geh unter Outfits.
Zum Thema Matchmaking: Halo ist ein Koop-Spiel. Leute, die es nie vorher im Koop spielen können, können jetzt einfach ins Matchmaking gehen und Leute suchen. Das macht es ja das Matchmaking so besonders: Sind keine Freunde/hat man keine Freudnde, die kein Halo Spielen wollen, findet man jetzt definitiv welche.
@Cuntzler Wieso hast du dies nicht am Donnerstag bzw. Freitag gesagt? Hätte dir zu 100% einen besorgen können.
Zitat
GTTV Episode 322 - Promo
We get inside the Halo: Reach campaign with Bungie, plus the live action short! Plus, Dr. Kaku weighs in on the possibility of creating a Lightsaber in real life!
Zitat
Habe gerade selber eine Halo Reach Limited Edition "unboxed". Der pure Wahnsinn. Die aufwendigste LE ever. http://youtu.be/ozwZQkdluso
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Hypertrooper« (25. August 2010, 14:54)
hey mal ne frage...es wird ja hier so ein hype um reach gemacht aber ich frage mich wirklich ob es für mich zutrifft
habe odst die ersten 2 missionen gespielt und mit dem mp hatte ich auch nicht viel zu tun...mit was kann man reach sonst noch vergleichen gibts da was oder meint ihr wenn ich so ein problem mit odst hatte ist reach nichts für mich???
danke für beratung
hey mal ne frage...es wird ja hier so ein hype um reach gemacht aber ich frage mich wirklich ob es für mich zutrifft
habe odst die ersten 2 missionen gespielt und mit dem mp hatte ich auch nicht viel zu tun...mit was kann man reach sonst noch vergleichen gibts da was oder meint ihr wenn ich so ein problem mit odst hatte ist reach nichts für mich???
danke für beratung
Ich bin mit Halo auch nie warm geworden, daher werde ich mir auch (dem Hype zum Trotze) vorher das Spiel erstmal ausleihen.
Hallo!
Ich habe eine Frage zu einem Feature, welchem ich mir selber nicht mehr ganz sicher bin. Ich glaube gestern oder vorgestern auf einem älteren Gamingpodcast gehört zu haben, dass Reach ein Feature beinhaltet, bei welchem man Screenshots auf Facebook hochladen kann. Auf diesen soll dann automatisch jeder Spieler der seinen Gamertag mit Facebook verknüpft hat, markiert werden. Kann mir das bitte jemand falsifizieren?
Gruß,
Tommy
Zitat
Here you'll find info on the redesigned look, incoming Facebook-style media tools (saved screenshots will be tagged with each Spartan's gamertag!), and the possibilities of a mobile version of the Bungie.net experience. Bungie's lead web engineer, Chris Gossett, chatted with us to explain the upgrades.
Zitat
“Halo: Reach” Live-Action Short, “Deliver Hope,” Debuts Today, Signaling that this Year’s Most Anticipated Game is Nearly Here
Starting today, Microsoft is inviting everyone to bear witness to the heroism of Noble Team, as depicted in a dramatic, live-action short for the launch of the biggest game of the year on September 14th. Titled “Deliver Hope,” the short is a riveting, action-packed production that offers an emotional look at the courage and sacrifice of Noble Team in their defense of the planet Reach from a crushing Covenant invasion.
“Deliver Hope” debuts today at Halo.Xbox.com, on Halo Waypoint and on www.bungie.net, introducing the epic nature of the “Halo: Reach” story and continuing the tradition of bringing the “Halo” universe to life via gripping live-action shorts. Then starting on August 29, the “Deliver Hope” campaign will begin airing on major networks in primetime and late night, including on CBS, NBC and FOX. Additionally, the live-action short will debut on a multitude of cable networks, such as MTV, Spike TV, Comedy Central, SyFy, ESPN, F/X, TNT, TBS, Discovery Channel, G4, and more.
“Deliver Hope” is the dramatic capstone to the series of live-action ads from acclaimed director Noam Murro (“Smart People”), who also directed the “Halo: Reach” “Birth of a Spartan” short and a collection of live-action vignettes housed at RememberReach.com. An extended version of “Deliver Hope” will debut exclusively on YouTube the week of Sept. 6.
“Deliver Hope” features an original musical score written and produced by Human, with Brian Emerich (“The Wrestler”) as sound designer. The short was directed by Noam Murro and edited by Angus Wall (“The Social Network”), and was filmed on location in Prague. For the production of “Deliver Hope,” Microsoft and Bungie partnered with top industry talent including ad agency Agency 215, Legacy Effects (props) and Method Studios (visual effects).
Fans wishing to honor the bravery and sacrifice of the heroes of Noble Team and the planet Reach are invited to dedicate a point of light at www.RememberReach.com, where a collection of live-action shorts can be viewed depicting life on Reach just prior to the Covenant invasion.
“Halo: Reach” is now available for pre-order at participating retailers worldwide in Standard, Limited and Legendary editions. Additionally, a stunning lineup of custom-designed “Halo: Reach” hardware products are also currently available for pre-order. The Xbox 360 Limited Edition “Halo: Reach” Bundle will be available day and date with “Halo: Reach” on Sept. 14, along with the “Halo: Reach” Limited Edition Wireless Controller and Wireless Headset. As a special bonus, fans can receive a token to unlock an exclusive in-game Spartan Recon Helmet by picking up a copy of the game on launch day at North American retail stores, and outside of North America by making a pre-order reservation at participating retailers.
Developed by award-winning studio Bungie exclusively for Xbox 360, “Halo: Reach” launches worldwide on Sept. 14, 2010, and in Japan on Sept. 15.
Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Hypertrooper« (26. August 2010, 19:09)
2 Besucher
Um die vielfältigen Funktionen des Forums nutzen zu können, solltest Du Dich registrieren. Es lohnt sich!
Jetzt registrieren!