Das Spiel kennen wir doch langsam
Einige Marken sind scheiße, andere übelst toll, wenn sich dann rausstellt das sie doch nicht sooo extrem toll sind ist es auch wieder scheiße![]()
Das Problem ist nur das CoD eine "Marke" ist die halt im Shooter Bereich am meisten gespielt wird! Auch wenns halt die Probleme gibt!Das Spiel kennen wir doch langsam
Einige Marken sind scheiße, andere übelst toll, wenn sich dann rausstellt das sie doch nicht sooo extrem toll sind ist es auch wieder scheiße![]()
Finger heb!Wems gefällt der solls spielen...
hab auch schon mehr als einmal gepostet warum
Wems gefällt der solls spielen...
Zitat
und ein moderator der nochmals oben drauf haut....dass nenn ich doch mal pflichtbewusstsein![]()
hab auch schon mehr als einmal gepostet warum
Und das reicht dir nicht? Fühlst du dich dazu verpflichtet andere auch von deiner Meinung so zu überzeugen, dass sie es ebenso nicht mehr spielen mögen?
Wems gefällt der solls spielen...
Na dann ist doch alles gut. Und wem's nicht gefällt, der soll es eben meiden. Ich hab kein Problem wenn du den nächsten Titel wieder kaufst, es anspielst und es dir wieder nicht gefällt. Da darfst du dann natürlich auch drauf hauen. Doch aber bitte nicht jetzt schon. Das ist einfach nur simples bashing und dessen bedarf es doch nun wirklich nicht.
Zitat
und ein moderator der nochmals oben drauf haut....dass nenn ich doch mal pflichtbewusstsein![]()
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Ist mir auch schon aufgefallen! Peinlich ist halt wenn der Spieler mit dem Titel dann ständig eins auf die Nase bekommt!In jeder Lobby hat jemand den Nuke-Titel
Zitat
Game Update Notes: Jan. 26, 2012
[b]New Features & Feature Improvements
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- Added support for Live Streaming in all Public Match playlists.
- Added League Best from Season 1 to Player Card.
- If you played in multiple series and/or multiple teams then your highest division and rank will be displayed. The League Best will span all seasons. If you finish with a higher division rank in Season 2 then your new League Best will be displayed after Season 2.
- Added a Cumulative Daily Pool instead of a Weekly Pool in League Play. 200 Rank Points are added to a player’s pool every day. Points that are not used are rolled into the next day.
- Added 2 new pages to the Combat Record (the Combat Summary and Medals).
- Implemented sorting of Medals in the After Action Report.
- Lowered HUD threshold for the "low health" overlay to increase player’s awareness of low health.
- Added a “Go to Top” button for the League Leaderboard.
Issues Addressed
[list][/list]
- Matchmaking modified to never return games outside of player’s own continent, unless the Connection Type in Search Preferences is set to “Any”.
- Addressed an issue where the UAV would not trigger if called in while aiming down sight.
- Addressed an issue where the Master Demolition challenge did not unlock when the requirements were complete.
- Addressed issue with the headshot sound not playing in final Killcams and Theater Demos.
- Fixed an issue in League Play where “Career Wins” for a Series were not displayed during placement in the Lobby Career Overview.
- Updated the After Action Report in League Play so that bonus points are not summed with the ladder points in points earned for the match.
- Removed the ability to make dual wield attachment combos in Elite Create a Class and addressed an issue where these classes were appearing as missing in game.
- Corrected mode description message displayed on YouTube when Live Streaming Public Match Core game modes.
- Stocks on SMGs no longer allow a player to move faster while ADS than when moving normally.
- Shotgun crosshairs will no longer turn red if an enemy is out of the shotgun’s maximum damage range.
- Fixed an issue where bullets would not fire straight immediately after aiming down the sight while moving at the same time.
- Improved turret tracking to eliminate false positives when checking line of sight.
- Turrets now have smoother tracking when targeting players.
- Improved bot pathing on multiple maps.
- Current League Info is now getting updated properly in the Player Identity.
- Manual sorting on League Teams removed as the results are now returned correctly.
- Improved the Scoreboard to make friend Playercard information more accessible.
- Addressed multiple UI issues.
- Players can no longer earn credit towards a Prestige Equipment challenge through “friendly” flashbangs, concussions, and shock charges.
- Fixed Select Fire weapons reverting back to their default fire method when using certain Scorestreaks and not calling them in.
- Addressed an exploit where the game allowed access to the Custom Games Settings while believing the game was Public Matchmaking, allowing XP.
- Fixed UI errors when linking Live Stream.
- Score and points are no longer awarded if a player destroys their own turret in Hardcore FFA.
- Improved image alignment when Stereoscopic 3D is enabled.
- Addressed an issue where players were able to plant numerous Assault Shields.
- Addressed an issue where the Stealth Helicopter was able to drop below the map in Drone.
- Players are no longer able to get infinite Black Hats by immediately using another Black Hat.
- Addressed an issue where it was possible for a player to equip two Assault Shields at the same time.
- Players Spectating a One in the Chamber game no longer earn Survivor Bonus Points.
- A player can no longer earn Medals for multi-kills if they continue to kill quickly after dying and re-spawning.
- Various minor map fixes were made across multiple maps.
Gameplay Balancing
Scorestreaks:
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- Death Machine: 3 hit kill range increased.
- Dragonfire: health increased, gun spread reduced.
- AGR: ground speed increased, reduced machine gun close range damage.
- Warthog: reduced missile delay.
- Lodestar: reduced missile speed and AOE radius.
- Swarm: drone re-spawn delay increased.
Perks:
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- Hard Wired: Players with hard wired are now completely unaffected by EMP grenades.
Equipment:
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- Trophy System: increased range.
SMGs:
[list][/list]
- All + Silencers: reduced range.
Assault Rifles:
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- All: reduced idle sway.
- M27: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, increased 4-hit kill range.
- Type25: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, slightly reduced maximum hip fire spread.
- SCAR: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, slightly reduced maximum hip fire spread.
- SIG556: penetration increased from medium to large, increased maximum number of bullets to kill at long distance and reduced burst delay.
- TAR21: increased 3-hit kill range.
- SMR: slight increase to damage so that 2 hit kills can still happen with minor penetration, headshot multiplier increased at long distance.
- FAL OSW + Select Fire: increased recoil.
- FAL OSW: increased hip spread.
LMGs:
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- All: ADS in and out time reduced.
Shotguns:
[list][/list]
- SRM1216: slightly increased short range damage.
Pistols:
[list][/list][/b]
- Executioner: increased medium range damage.
Aber lasst die booster mit ihren titeln doch machen und lasst das Spawn System schlecht sein. Das sind dinge sofern man in einem Team erfolgreich spielt stören die fast nie also wir spielen meisten zwischen 3-6 leuten und haben eig immer Plus A/T verhältniss immer über 1,00 und klar sind mir die sachen bekannt aber im team tauchen die fails eher weniger auf also machen sich nicht so bemerkbar. Aber wie auch immer Ich freu mich Erstmal auf ne ordentliche Runde Revolution =)
Ahja Eine Sache hab ich tatsächlich die ich Wirklich in keinem COD so toll Fande, Wieso macht mann nicht alle Core Listen auch für Hardcore?
das Mit den Nuke titeln klar ist jedem aufgefallen
das gleiche war doch damals mit pes... jeder kannte nur fifa.
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