Die sollen auch bitte, bitte Xbox Live Server verbessern, nicht nur die Konsole. Gerade bei diesem Destiny über Xbox Live habe ich doch bedenken ob das überhaupt laufen wird.
@ shaggy
vorallem das find ich geil:
Zitat
on Durango the system can update at a steady frame rate even when the title does not
allerdings versteh ich das nicht ganz. das system ist doch so oder so für die framerate verantwortlich. ich weiss grad nicht wie das spiel selbst beeinflusst ob die framerate einbricht oder nicht
Guide aufrufen kostet framerate?Wird doch unabhängig, von der CPU berechnet. Aaus weniger kann man auch nicht nicht mehr machen. Wie Tommy schon schrieb. Eher würden die FPS dann etwas runtergedreht bzw begrenzt werden um ein konstantes Ergebnis zu erzeugen. Unter 30 FPS ist es dann aber auch trotz konstanten Frame nicht flüssig
Zitat
"For example, on Durango the system can update at a steady frame rate even when the title does not."
Should the title's framerate dip under the screens refresh rate, there would not be screen tearing, because Durango will always output @ a costant framerate, even in case of lag.
Zitat
The bottom and middle display planes are reserved for the running title. A typical use of these two planes is to render the game world at a fixed title-specified resolution, while rendering the UI at the native resolution of the connected display, as communicated over HDMI. In this way, the title keeps the benefits of high-quality hardware rescaling, without losing the pixel-accuracy and sharpness of the interface. The GPU does not require that all three display planes be updated at the same frequency. For instance, the title might decide to render the world at 60 Hz and the UI at 30 Hz, or vice-versa. The hardware also does not require the display planes to be the same size from one frame to the next.
The system reserves the top display plane for itself, which effectively decouples system rendering from title rendering. This decoupling removes certain output constraints that exist on the Xbox 360. For example, on Durango the system can update at a steady frame rate even when the title does not. The system can also render at a lower or higher resolution than the title, or with different color settings.
Zitat
The system reserves the top display plane for itself, which effectively decouples system rendering from title rendering. This decoupling removes certain output constraints that exist on the Xbox 360. For example, on Durango the system can update at a steady frame rate even when the title does not. The system can also render at a lower or higher resolution than the title, or with different color settings.
Zitat
Die obere Ebene reserviert das System stets für sich selbst, wobei system rendering (Dashboard etc) und title rendering (Das eigentliche Spiel) voneinader gelöst werden. Diese Kapselung entfernt einige Beschränkungen die auf der Xbox 360 gegeben waren. So kann das System auf der Durango selbst dann auf einer konstanten Framerate geupdatet werden, wenn das Spiel selbiges nicht tut. Außerdem kann das System auch mit einer anderen Auflösung oder Farbeinstellung geredert werden.
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