Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »deanmcqueen« (14. Oktober 2013, 18:57)
Zitat
The Xbox One graphics API is “Direct3D 11.x” and the Xbox One hardware provides a superset of Direct3D 11.2 functionality.
ähm nein![]()
P.S.
es geht los
http://blogs.windows.com/windows/b/appbu…h-direct3d.aspx
Zitat
The Xbox One graphics API is “Direct3D 11.x” and the Xbox One hardware provides a superset of Direct3D 11.2 functionality.
und nun denkt was ihr wollt
wie gesagt die Tage wird noch mehr an Licht kommen
aber diesen (nun Fakt) hatte ich ja schon gesagt
Es ist mir völlig gleich ob das ein Vorteil zur PS4 sein könnte, sondern das einzig wichtig ist das die ONE eine tolle Konsole wird und sich das Geld was man in die neue Gen investiert gerechtfertigt wird.
Zitat
Finally, in an unexpected move, Microsoft also used the blog to quickly address the subject of AMD’s Mantle API, specifically saying that the Xbox One doesn’t support it nor OpenGL. The fact that Mantle isn’t supported comes as no surprise – Xbox One already has its own low level constructs versus the still in development Mantle – but we weren’t expecting Microsoft to comment on the matter since they aren’t involved in the development of Mantle. Though this unfortunately doesn’t shed any further light on the big question of just what Mantle adopts from the low-level programming constructs in Direct3D 11.x.
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