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Original von Matthias Brems
ich glaube jedoch nicht, dass es an die spielerische Dichte von BIA oder Halo2 herankommt....
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Babashaq« (27. März 2005, 11:36)
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »master jens« (27. März 2005, 11:43)
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Original von master jens
seit wann fließt denn in jump n runs den literweise blut
kann es sein das du noch nie in andere´n foren warst oder noch nie ein video gesehen hast?
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Babashaq« (27. März 2005, 12:22)
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The heart of the game, playable via Live, system link or on a single Xbox amidst both human and AI-controlled friends and enemies, charts the bitter clash between the Tediz forces and Squirrel High Command against the backdrop of two distinct settings: Old War and Future War. Accessible through a time machine down in the basement of familiar watering hole The Cock and Plucker, these two scenarios bracket the war that was ongoing throughout the game's classic predecessor, Conker's Bad Fur Day, with Old War soldiers slugging it out on WWII-style battlegrounds while Future War volunteers carry on the conflict through the time streams...
With six selectable character classes for each side in each setting (adding up to a full 24 choices of character model), there's a suitable choice for every style of play. For instance, the Demolisher does exactly what you'd expect him to do, lugging massive assault weapons around on his shoulder, while the Sneeker takes the opposite route and aims for kills by stealth. Sky Jockeys, Thermophiles, Long Rangers and no-nonsense Grunts also have their own skill sets, weapons and equal importance in the composition of your elite fighting team. As the war rages on you'll also find that the availability of secondary weapons, destructive gadgets and controllable vehicles proves very handy.
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Babashaq« (27. März 2005, 12:45)
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The heart of the game, playable via Live, system link or on a single Xbox amidst both human and AI-controlled friends and enemies, charts the bitter clash between the Tediz forces and Squirrel High Command against the backdrop of two distinct settings: Old War and Future War.
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Dominik Koch« (27. März 2005, 13:09)
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Original von Matthias Brems
Bei dem IGN-Video gebe ich Dir natürlich vollkommen Recht. Wie gesagt, wir warten ab, as daraus wird. Wenn ich mir vorstelle, wie oft das Spielkonzept von Kameo schon umgeworfen wurde... Die Szenen, die ich bis jetzt von Conker gesehen hatte, waren reine Actionsequenzen...
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Babashaq« (27. März 2005, 13:18)
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Original von Marc Heiland
@babashaq: wenn du schon so dick wirbst und zäune verteilst: warum fragste dann nicht mal bei der marketingabteilung von rare an? lol
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nix für ungut und frohe ostern
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »KauScH« (27. März 2005, 22:55)
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