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Werner

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961

Montag, 20. November 2006, 11:12

Ich finde das gut und auch schaffbar.So schwer sind die Ziele ja uch nicht
MfG Werner


Get your own Gamercard Sig.

962

Montag, 20. November 2006, 11:19

Auf KRANK findest Du nicht schwer ? Also ich bin echt kein THP8 Noob aber 95% auf krank zu schaffen ist wirklich mehr als abartig geworden...

Wobei ich gestehen muss das ich Depp bis heute Morgen nicht bemerkt habe das es neben dem "Nail The Trick" ja auch noch den normalen FOcus Modus gibt *aufdiestirnklatsch*, denke damit sollte so einiges etwas einfach werden. Vor allem was große Kombos angeht.

Und ich Scherzkeks racker mir einen ab und wunder mich das ich kaum ne Combo über 500k bekommen :rolleyes: Naja, Dummheit muss eben bestraft werden :biglaugh:

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963

Montag, 20. November 2006, 11:31

Es ist in jedem Fall ziemlich hart und bei einigen Aufgaben muss man wirklich alles perfekt timen und auch das nötige Quentchen Glück haben.
Ich bin momentan dabei möglichst alle Aufgaben auf Profi abzuschließen, ob ich jemals Platz 1 erreiche wage ich aber zu bezweifeln.

Schlecht ist es aber nicht, so hat man wenigstens mal etwas mehr vom Spiel.
Gruß
Markus

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HanniX360

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964

Montag, 20. November 2006, 11:42

Sehe ich genau so und auch ich versuch alles auf Profi zu machen. Nur wenige Dinge schaffe ich auf KRANK, ist mir zu hart.

Profi ist machbar, zur Not versucht man es halt ein wenig öfter! ;)

Ist aber doch Klasse für die Langzeitmotivation! :P

965

Montag, 20. November 2006, 12:25

Was mir auffällt:
Eine Schnellreisefunktion wäre nicht übel gewesen, man hat zwar den Zielmarker, muss aber teilweise doch recht lange rumskaten, bis man an der gewünschten Stelle ist. Zumindest für bereits gefundene Ziele hätte man das einbauen können.
Gruß
Markus

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966

Montag, 20. November 2006, 12:42

nach einigen versuchen schafft man es schon auf krank. Ich habe jetzt 75% Krank und 25% Profi. Trotzdem bin ich auf platz 3. Und jetzt sind da fast nur Missionen wo es auf den Zufall ankommt zb. Knochen brechen.
Paramore <3

Werner

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967

Montag, 20. November 2006, 13:51

Ja bei Knochen brechen tu ich mich auch am schwersten.
MfG Werner


Get your own Gamercard Sig.

968

Montag, 20. November 2006, 15:08

Hm, Knochen brechen kann ich irgendwie *g*

Was mir aber noch ein Dorn im Auge ist sind die "Classic" Challenges auf Stufe "Krank", zumal diese ja auch in die Wertung kommen.

Für Rang 1 braucht man ja wie schon gesagt 95% aller Challenges auf "Krank", da wird man wohl nicht drumrum kommen. Aber alle 10 Ziele in 2 Minuten ist wirklich mehr als abartig 8o

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HanniX360

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969

Montag, 20. November 2006, 15:19

Q&A an die Entwickler:

Zitat

Thanks to the Xbox Community Network, we got another great interview to publish. This time it's with Brian Bright, the Project Lead and one of the great guys behind Tony Hawk's Project 8. Take a look inside for some online discussion and their thoughts about EA's S.K.A.T.E.

What do you think is the most interesting feature of Tony Hawks Project 8?
Nail the Trick is the most revolutionary feature. It utilizes the analogue sticks to control the skater's feet. Then you can kick the board in various ways and the board then becomes a physics object, flipping or spinning depending on how precise and to what angle you kicked it. You can do it anytime in a combo and it's cool because it gives you complete freedom and creativity to innovate with never before seen tricks. It also perfectly satisfies the 'just one more flip' crack like addiction that is so important in gaming.

What involvement does Tony Hawk have in the development of this game?
Tony is a fairly hardcore gamer. He plays through the game a few times throughout development and gives us good feedback on what is both fun and true to skating. He's also involved in the soundtrack, selecting the pros, providing us with good goal ideas (inspired from his 25+ years of experience), etc... This year we 3D scanned his head and body and also did multiple motion capture with him and all of the pros to create the fluid animation system we have in Project 8.

How many original skaters are there in the game?
Tony Hawk. Bam Margera, Bob Burnquist, Rodney Mullen, Paul Rodriguez, Stevie Williams, Ryan Sheckler, Daewon Song, and Mike Vallely all return. We added Nyjah Huston, an 11 year old street skater who is the youngest competitor ever in the X-Games (He got 8th). Lyn-Z Adams Hawkins, a 15 year old female skater who is the only woman to ever jump the DC mega ramp. Dustin Dollin is also new to the series. He's a hardcore Vans skater from Australia.

Things like the Park Editor, the bertslide, the wall plant and other things were pretty cool in the last versions, will they be in THP8 and if not, why not?
The bertslide is out, but we kept the quick 180 turn around and made it double tap on the right bumper. The wall plant is still in. The park editor has been taken offline this year, as we decided to focus our resources on completely rewriting the render engine, core game design, animation system, and creating Nail the Trick. The addition of online leader boards for almost every goal make the game feel massive and even solitary career only players can now feel connected to the larger skating community. We feel this connectivity is the future of next gen.

Will the analogue trick based system allow for more of an individual style rather than the million points do the same trick in a circle thing? Do you think that the original games essentially became about high point exploits?
Nail the Trick provides a completely new way to play the game where style and creativity both come into play. The games have been about skill and navigating the lines in the world. If someone finds a bug in the game to get a high score, as in the demo, we can title update. That's the beauty of Live. The ability to fix issues that could spoil the experience of the online players down the road. We do thousands of hours of testing on these games, but nothing prepares your title for sending it out to the masses. There are entire clans out there whose main mission is to find exploits in our games. Now with Live we can stop them and even the playing field!

THPS are somewhat of a hardcore skater game now. On improving the game from the ground up does this mean we are going to have a more harder/challenging single player game to suit?
No longer do you choose your difficulty level at the start of the game. In Project 8 each goal has AM, Pro, and Sick levels of difficulty. We did this so the game could be accessible to novice players but be extremely challenging to the most veteran players. Sick is really tough, even for series players like myself. This is the hardest and longest Hawk game to date.

One of the Xbox 360's biggest features is the Marketplace. For Project 8 are you planning to take advantage of this and release extra content such as more skaters to keep people entertained?
We decided to put all of our effort into providing the best value for the consumer in the box. We are not currently planning to do downloadable content for Project 8.

Recently EA have announced that they have plans to release a skateboarding game in 2007 which is going to make you being the number one developer for skateboarding games a challenge. How do you take to this news?
Well, since THPS1 we have seen the following skating games: Street Skater 2, Evolution Skateboarding, ESPN X-Games, Goofy Skateboarding, Simpson's Skateboarding, Thrasher, Grind Session, etc… It's not easy to make a 'good' skating game.

American Wasteland lacked a leader board in online play which I believe really hindered the amount of people that participated against others on Xbox Live. For Project 8 how do you plan to make the online on Xbox Live better and are we going to see a lead
We have 8 player online, with leader boards specifically for online. We also have leader boards in the career game for 100 goals. Even things like best combo, longest manual, grind, etc… are all on leader boards. The addition of these boards extends the replay ability beyond even the sick ending of the game.

Why the name Project 8 ?
This is the eighth Tony Hawk game. We thought the name fit with the premise of the game, felt sort of futuristic (this being our first real next gen title) and paid homage to the longetivity of the series.

Will we see a real fluid animation system in a Tony Hawk that is more realistic than has previously been created?
Previously we'd play one animation at a time. For Project 8 we have mo-capped all the pros and use their data to drive a brand new animation system that layers up to 20 animations at once on the skater. The animations look amazing and feel totally fluid.

Which Multiplayer modes will be in THP8 and are there new ones in comparison to the last TH-Games?
Many of the old favourites return with the addition of a new game mode called 'Walls'. In 'Walls' the bigger the combo the longer the trail of the skater becomes. The object is to frag other skaters by making them run into your trail.

Many thanks to XCN and Brian for making this great interview possible!


Nanni, frag mal Soul, der hat afaik, die Classic Challenge in den Slums schon auf KRANK, wie krank! ;)

Für mich ist das auch zu hart. Wobei ich denke, wenn du hier ne Linie findest ist das realisierbar, benötigt halt nur Ausdauer! ;)

970

Montag, 20. November 2006, 15:28

Mir auch Wurst, hab mich damit abgefunden das es seit langem mal wieder ein Spiel wird das ich zu 99,99999 % nicht komplett durchspielen KANN als Otto- Normal Skater ;(

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971

Montag, 20. November 2006, 15:34

Zitat

Original von HanniX360
Nanni, frag mal Soul, der hat afaik, die Classic Challenge in den Slums schon auf KRANK, wie krank! ;)


Dark Soul? Also ich habe erst eine Classic Challenge auf Krank und das ist bestimmt nicht die in den Slums ;)
Gruß
Markus

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HanniX360

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972

Montag, 20. November 2006, 15:41

Ah, hatte ich falsch im Gedächnis, war die Vorstadt! :P

973

Montag, 20. November 2006, 15:43

Zitat

Original von HanniX360
Ah, hatte ich falsch im Gedächnis, war die Vorstadt! :P


Und das war schon schwer genug. Es gab zwar ein paar Levels (gerade bei Teil 2 und 3), in denen ich es geschafft habe, alle Ziele in einem Lauf zu schaffen, die sind aber nicht so zahlreich.
Gruß
Markus

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974

Montag, 20. November 2006, 15:44

Hm, na das kleine Ding sollte noch zu schaffen sein mit ein bisschen gutem Willen. Naja, damit fang ich erst an wenn ich den Rest durch hab und alles andere auf "Profi" ist. Also nie :biglaugh:

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975

Montag, 20. November 2006, 15:47

habs mir auch eben geholt sieht mal ganz nett aus :rolleyes:

976

Montag, 20. November 2006, 15:59

Zitat

Original von Cawdor The Crow
Hm, Knochen brechen kann ich irgendwie *g*

Was mir aber noch ein Dorn im Auge ist sind die "Classic" Challenges auf Stufe "Krank", zumal diese ja auch in die Wertung kommen.

Für Rang 1 braucht man ja wie schon gesagt 95% aller Challenges auf "Krank", da wird man wohl nicht drumrum kommen. Aber alle 10 Ziele in 2 Minuten ist wirklich mehr als abartig 8o


Naja die Klassik Challenges gingen eigendlich. Man muss halt wissen wo alle Ziele sind und das alles dan ich einer Line zusammenfügen. Wenn man die richtige Route hat und keine fehler macht schafft man das schon. Vorstadt, Slums und Skatepark waren da noch die einfachsten. Fabrik war meiner Meihnung nach die schwerste.

Ich habe jezt 87% Krank. Jetzt ist aber wirklich kaum noch was drin.
Paramore <3

977

Montag, 20. November 2006, 16:08

Und GENAU da liegt mein Problem, ich fall bei den großen Combos noch zu oft auf meinen zarten Hintern :P

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Werner

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978

Montag, 20. November 2006, 16:19

Ich schaffe in Vorstadt alles ausser das über Sträucher springen.Wie geht das bleib immer am Gitter hängen??
MfG Werner


Get your own Gamercard Sig.

979

Montag, 20. November 2006, 16:20

Zitat

Original von Game fan
Vorstadt, Slums und Skatepark waren da noch die einfachsten. Fabrik war meiner Meihnung nach die schwerste.


Wo wir gerade bei Slums sind, wir haben einen Hilfethread zu THP8, in dem ich Dich vielleicht mal gebrauchen könnte 8)

http://foren.xboxfront.com/thread.php?threadid=7867&sid=
Gruß
Markus

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Dusel

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980

Montag, 20. November 2006, 16:38

die aufgabe bei den slums ist oben auf der fabrik drauf.. wie man normal dadrauf kommt weiß ich nicht, aber ich hab mich da hochgemogelt ;)
"Ich verlasse diese Welt so, wie ich sie betreten habe... Schreiend und blutüberströmt!"


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