Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Edgeraze« (3. Juli 2007, 21:59)
Zitat
Should you buy it?
Gamers who have an Xbox 360? No!
Videophiles looking for an HD DVD player? No!
Videophiles looking to get into the Xbox Live video marketplace? Yes, but know that this bitch is still loud.
Zitat
When the Elite showed up earlier today, I decided to cut to the chase and test the only thing that matters on it: the HDMI output. It's not a new console. Almost everything about the Xbox 360 in white stands true for the Elite: It theoretically doesn't run cooler, or quieter, or faster...
Zitat
Playing games, Command and Conquer and Virtua Tennis yielded no differences between the 1080p signals of all three cables—except the strange washed out colors that the VGA cables sometimes show (GRAW and Gears of War, for starters). The HDMI again has that shadow detail boost that comes up over and over again. HDMI wins for a better picture, even though all cables do the 1080p dance with games.
Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von »Edgeraze« (9. Juli 2007, 02:49)
Zitat
Original von EarthQuake 96
Ich werde mir aufjedenfall eine holen wenn sie nach deutschland kommt
Bzw. werde meine Premium eintauschen
Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Edgeraze« (9. Juli 2007, 15:51)
Zitat
ICh werde mir eine Xbox 360 Elite kaufen, weil ich einfach die Schnauze voll hab von dieser unfertigen hardware der weißen Xbox 360.
Zitat
Original von funkySTU
Zitat
ICh werde mir eine Xbox 360 Elite kaufen, weil ich einfach die Schnauze voll hab von dieser unfertigen hardware der weißen Xbox 360.
Die Elite wird nicht stabiler sein. Sie wird nicht leiser sein. Sie wird kein besseres DVD-Laufwerk eingebaut haben.
Die wirklich einzigen Unterschiede sind die größere Festplatte, der HDMI-Ausgang und die Farbe.
Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Edgeraze« (10. Juli 2007, 15:16)
1 Besucher
Um die vielfältigen Funktionen des Forums nutzen zu können, solltest Du Dich registrieren. Es lohnt sich!
Jetzt registrieren!