Danke für das Video! Die Wettereffekte schauen echt super gut aus, wirklich geil.hier noch ein aktuelles video der niederländischen seite insidegamer.nl, wo man einige vor- und nachteile aufzählt; wettereffekte sind ebenfalls zu sehen:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/fifa10/videos/12093
Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Masterpiece« (26. September 2009, 20:00)
bin jetzt voll neugierig geworden wieso grade diese spieler?Kann mir jemand, der das Spiel schon hat die Gesamtstärke der folgenden Spieler sagen?
Nakamura (Celtic), Akinfeev (ZSKA Moskau), Lescott (Man City), K.Nolan (Newcastle), Pogrebnyak (Stuttgart), Sergio Garcia (Betis Sevilla), Martin Palermo (Boca Juniors;Rest der Welt), Maniche (Köln), Seitaridis (Panathinaikos Athen), Sinama Pongolle (Atletico Madrid).
Wäre cool, wenn das jemand schafft.
Und noch eine Frage: Gibt es die kreative Zone wieder? Ich hoffe ja nicht, da man dort die Werte der Spieler ändern und diese in Freundschaftsspielen nutzen konnte (bedeutet viel Stress für Online Ligen mit Transfers -.- ).
Wie sieht es bei Fifa 10 aus?
Mit Abstützen sind sporadisch auftretende Probleme gemeint. Es gibt Spieler die können die Demo beispielsweise nur spielen, wenn sie nicht mit XBL verbunden sind. Ich habe zwar dieses spezielle Problem nicht, dafür habe ich seltene Abstürze beim Übergang Arena - Stadion und Stadion - Spiel.Was meint ihr mit abstürzen?
Bei mir gabs bis jetzt keine Probs.
Zitat
"The biggest thing we did this year is we stopped giving them a script – they get no scripted lines from us. Everything you hear them say in the game comes straight from them. We create the scenario, give them a context and they look at the situation and play off each other, using their own words and their own vocabulary."
MacPherson explains that this is made possible because the commentary now has separate AI which 'listens' to the all the information coming from the gameplay. It also checks the information coming from the tournament manager and other areas of the game. But rather than just responding with something, it assesses the information and it may decide not to say anything immediately, or it may pick out what it thinks is more relevant to the bigger picture. Rather than talking about a tackle or a pass, it may choose to talk about your team’s winning or losing streak as it pertains to the season or the competition at this particular point.
Warum heist es im XboxFront test dann das es wieder fast der gleiche langweilige kommentar ist
oder sind die zum downloaden gemeint?
Zitat
"They're probably the most difficult part of our job," says MacPherson, "First, they change all the time. Second, they’re usually based on popular songs like Go West or Juan Ton Amera. We have to license those melodies if they’re not already public domain, we have to track down the writer of the song, we have to hire a musicologist to listen to the melodies if we’re not sure because we can’t just put it in the game. We have to make sure that we can legally use these songs."
The third problem facing the audio team on FIFA, is the content of many football chants, which isn't exactly family-friendly. With chants from all around the world being recorded for the game, EA have to farm out a lot of the content to an army of translators to be checked and then double-checked to ensure it won't offend anyone.
"We can’t really beep anything out; it has to be left on the cutting-room floor," smiles MacPherson. "I would love an M-rated soundtrack download – I'm still pushing for that!"
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