Zitat
Alan Wake: 30 FPS, 4xAA, 720p
Alan Wake could set a new benchmark in Xbox 360 graphics: According to a moderator of the official Remedy forum, Alan Wake runs in constant 30 FPS. Some menus and manuscript pages will locked to 60 FPS. And: The Xbox 360 hardware gives them the ability to apply 4xAA on trees and bushes.
n4g.com
Klingt jedenfalls schon mal sehr fein. Nix nervt mehr, als wenn etwas nicht ganz rund läuft, es aber eigentlich sollte.
Zitat
Alan Wake: 30 FPS, 4xAA, 720p
Alan Wake could set a new benchmark in Xbox 360 graphics: According to a moderator of the official Remedy forum, Alan Wake runs in constant 30 FPS. Some menus and manuscript pages will locked to 60 FPS. And: The Xbox 360 hardware gives them the ability to apply 4xAA on trees and bushes.
n4g.com
Super, das sollte das Tearing beseitigen. Und 4xAA ist auch klasse![]()
Zitat
Alan Wake: 30 FPS, 4xAA, 720p
Alan Wake could set a new benchmark in Xbox 360 graphics: According to a moderator of the official Remedy forum, Alan Wake runs in constant 30 FPS. Some menus and manuscript pages will locked to 60 FPS. And: The Xbox 360 hardware gives them the ability to apply 4xAA on trees and bushes.
n4g.com
Super, das sollte das Tearing beseitigen. Und 4xAA ist auch klasse![]()
Ich hoffe eher auf ein Spiel mit kurzer Spielzeit, so max. 10 Stunden, und hohem Wiederspielwert. Bei mir ists's echt ein Problem mit der Zeit, so einen 20-Stünder brauch ich gar nicht anfangen, da werd ich eh nie fertig damit.
Zitat
Alan Wake: 30 FPS, 4xAA, 720p
Alan Wake could set a new benchmark in Xbox 360 graphics: According to a moderator of the official Remedy forum, Alan Wake runs in constant 30 FPS. Some menus and manuscript pages will locked to 60 FPS. And: The Xbox 360 hardware gives them the ability to apply 4xAA on trees and bushes.
n4g.com
Super, das sollte das Tearing beseitigen. Und 4xAA ist auch klasse![]()
Konstante 30FPS. Ich hoffe die sind auch "gelocked" Sonst erwartet es uns doch Tearing...
Dennoch kann ich es kaum erwarten. Hoffe nur die Spielzeit beträgt 20 Stunden.
Ich hoffe eher auf ein Spiel mit kurzer Spielzeit, so max. 10 Stunden, und hohem Wiederspielwert. Bei mir ists's echt ein Problem mit der Zeit, so einen 20-Stünder brauch ich gar nicht anfangen, da werd ich eh nie fertig damit.
Dennoch kann ich es kaum erwarten. Hoffe nur die Spielzeit beträgt 20 Stunden.
ich weiß noch...operation flashpoint war auch jahrelang angekündigt.dann kam es nach 20 jahren endlich raus und das spiel war total murks!!ich fand es total mies aber habe bei alan wake mehr hoffnung da es von microsoft ist....ich freu mich drauf.mal was ganz anderes!!
Ich spiel's einmal so durch und FALLS ich irgendwann wieder Zeit habe, setze ich mich ein zweites mal ran. Bei 20 Stunden fang ich gar nicht mal an, das mach ich höchstens bei einem Handheldgame wie PokemonIch hoffe eher auf ein Spiel mit kurzer Spielzeit, so max. 10 Stunden, und hohem Wiederspielwert. Bei mir ists's echt ein Problem mit der Zeit, so einen 20-Stünder brauch ich gar nicht anfangen, da werd ich eh nie fertig damit.
Dennoch kann ich es kaum erwarten. Hoffe nur die Spielzeit beträgt 20 Stunden.
du willst ein spiel mit hohem wiederspielwert (also min. 2x 10h) aber hast für ein 20h game keine zeit? klingt unlogisch...![]()
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Ugeen« (9. März 2010, 11:08)
Zitat
"...No more suspense, Alan Wake astonished us from its production to the atmosphere that's been created, but above and beyond all, its technical mastery. Remedy used to be known for its top-notch rendering engines, and they prove again they are worthy of their fame. To be clear, none of the existing Xbox 360 games even compares to it, and even on PS3, which have more real exclusive titles, it's hard to find an equivalent. Killzone 2, Uncharted 2, Crysis, these are the few games which can compete with it. Whether it's the real-time projected shadows produced by the essential flashlight (those were obviously missing in Condemned 1 & 2), the total absence of aliasing (720p 4x FSAA), the breathtaking realistic lighting effects, the huge size of certain levels, SSAO, the atmospheric effects, the humongous size of some moving objects, the vegetation which interacts with characters and wind, or the largely satisfying framerate (with a light tearing that should disappear in the retail version) and many other physical and graphical effects, Alan Wake never ceases to amaze you with relative ease.
![]()
This technical mastery leaves us deploring Microsoft's choice not to favor more real exclusive titles for its console, as it shows how powerful the Xbox 360 is and how poor multiplatforms engines can be. But let's stop moaning and let's appreciate this one as it's not only a technical performance but it also comes with an excellent production...."
1 Besucher
Um die vielfältigen Funktionen des Forums nutzen zu können, solltest Du Dich registrieren. Es lohnt sich!
Jetzt registrieren!